Direktlänk till inlägg 5 februari 2007

MongoMax

Av Monstren - 5 februari 2007 22:16

I helgen har vi varit i Avaträsk. Det är roligt där, massor med mat och man får vara ute. Max är dock dum, han kommer inte in när matte ropar! Själv kommer jag direkt, inte kan man väl vara ute när matte ropar. Jag har fått en ny resväska, men Max får också åka i den. Den är större än vår förra och mjuk så man kan sova skönare. Den här gången åkte vi bil, det är bra för då får man vara utanför buren. Det dumma är att man inte får sitta i förarens knä, kopplet är för kort!Nu är vi tillbaka i Umeå igen. Det är ganska skönt, men jag saknar Tindra och Rasmus.Max är så mongo.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monstren - 9 mars 2007 10:52

[url=http://www.tuffabriard.bloggagratis.se]Tuffa[/url] tycker tydligen att vi är dåliga på att uppdatera, för nu har hon utmanat Max den förträfflige. Cool som han är antar han självklart utmaningen. Så här är reglerna: Bloggare som blir "tagn...

Av Monstren - 22 februari 2007 14:46

Ve och fasa, idag har vi haft stora tvättardagen! Att de där människorna inte förstår att vattendusch innebär mer tvättning för en katt! Först fick Tux duscha i handfatet och sedan fick jag duschas på golvet. Vatten är ganska mysigt, men man blir ju ...

Av Monstren - 14 februari 2007 19:37

Max korkad? Nää, det är bara som det ser ut...

Av Monstren - 10 februari 2007 15:22

Vi har varit ute och promenerat igen. Det är roligt, men läskigt när det kommer skidåkare. Hundar är ganska dumma, de ser oss inte ens när vi är uppe i ryggsäckarna. Vi såg massor med hundar, alla var läskiga utom en pytteliten svart. Max var större!...

Av Monstren - 28 januari 2007 14:10

Nu har vi varit ute på "promenad", fast mest blev det väl ryggsäcksåk. Idag var Tux också med ut, han tyckte att det var kallt men tryggt. Jag har ju varit med om sådana här saker förr så jag var ju coola killen. Jag hoppade t.o.m. ur ryggsäcken och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards